Kuroko no basuke - recenze

Kuroko no basuke 1,2

Anime: Kuroko no basuke
Rok vydání: 2012
Počet epizod: 25 (první série) + 25 (dluhá série)
Režie: Tada Shunsuke
Hudba: Itou Yoshiyuki

Příběh(kráceně): Generace pěti hráčů, které bezpochyby můžeme nazývat jako nejlepší hráče, tzv. "Zázračná Generace". Každý z těchto hráčů byl naprosto unikátní a společeně tvořili ten nejdrtivější tým. Ovšem byl tu jeden hráč o kterém nikdo nevěděl. Tajemný šestý hráč, Tetsuya Kuroko. Od svých spoluhráču se nelišil jen tím, že byl fyzicky nejméně zdatný, exceloval hlavně v přihrávkách, které byly vždy rychlé a přesné ale i tím, že basket bral jinak než oni. Pro něj to byla týmová hra, ale zbytek myslel jenom na sebe. Po čase jim to "nejlepší" hold vlezlo do hlavy. Proto Kuroko odešel a nastoupil na vysokou školu Seirin, kde se přihlásil do basketbalového týmu a potkal zde Kagamiho Taigu. Kuroko mu slíbil, že bude jeho stín a pomůže mu být nejlepším hráčem v japonsku. Ovšem zvládnou spolu porazit zbytek Zázračné Generace ?

Můj názor: Bože já se do toho zamiloval ! <3. Víc není co dodat. Ze začátku jsem čekal jaká to bude nuda. Anime o sportu jako co na tom koho baví -.- Ale hoven ! Je to úžasný *w* někde jsem si uplně hryzal nehty když jsem se bál jak ten zápas dopadne xD yay. Ale zas jsem se někdy i dusil smíchy xD. Co mě opravdu potěšilo je Kuroko (no koho ne) ale to v tom, že většinou je hlavní postava nejlepší nejúžasnéjší a všem to hend natře blabla. Ale první takový "přátelský" jeden-na-jednoho mezi Kagamim a Kurokem byl skvělý xD Jak pak na něj Kagami čučel jako jestli to vůbec myslí vážně. Jinak Kagami je celkvoě boží x3. V podstatě mám rád všechny až na Momoi a Midorimi. No Murasakibaru taky zrovna nemiluji, ale není to až takové xD. Ale jako ! Chci třetí sérii a to rychle o.o však tam není vůbec nic o Akashim QwQ jenom si tam ostříhá vlasy tak, že vypadá jak idiot ._. xD.

Klady (+)
  • Animace
  • Charaktery x3